خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/04 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
العجلانی در گفت‌وگو با خانه ملت:

مسأله فلسطین فراسیاسی و مربوط به همه کشورهای مسلمان است

نایب رئیس مجلس سوریه ضمن انتقاد از برخی کشورهای عربی که به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت کردند، گفت: دولت‌های عربی را به شنیدن صدای ملت‌های خود و آنچه مردم فلسطین می‌خواهند، فرا می‌خوانم.

محمد اکرم العجلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در حاشیه چهارمین نشست فوق‌العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی ضمن تشکر و ارج نهادن نسبت به اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی برای برگزاری این کنفرانس، گفت: امیدواریم نتایج این نشست به عنوان یک ارزش افزوده برای فلسطینیان و تحقق آرمان های فلسطین و جریان مقاومت باشد.



نایب رئیس مجلس سوریه در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در یک رویداد مهم و سرنوشت ساز قرار داریم که در ارتباط با آینده آرمان فلسطین است، عنوان کرد: بر این باوریم که پیروزی اخیر در غزه یک گام رو به جلو برای نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی است.



وی در ادامه با تأکید بر اینکه بی تردید مسأله فلسطین یک موضوع فراسیاسی و مربوط به همه کشورهای مسلمان است، اظهار داشت: همکاری و همدردی همه کشورهای مسلمان، رسیدن به اهداف آرمانی را تسریع می کند.



نایب رئیس مجلس سوریه در پایان با انتقاد از کشورهایی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفتند، خاطرنشان کرد: همه دولت های کشورهای عربی را به شنیدن صدای ملت های خود و آنچه مردم فلسین می خواهند، فرا می خوانم./



گفت‌وگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 319965
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار